Hawaii•Orlando•New York ❤️ Honeymoon ❤️ Day 1

經過1年又11個月既籌備同等待, 婚禮終於大功告成!
新手人妻表示十分高興, 可以同我的可愛先生一齊踏出我地第一個婚後既足跡 – 美國之19天好眼訓之旅~

喺3日前完成婚禮加上搬新家而導致一直未補足所需既適量(或大量?)睡眠既因素下,
我地一對渴睡couple完全無任何睡眠困難地搭左中午喺香港起飛大韓韓空既KE614, 喺首爾停留左約2個鐘再轉KE53前往夏威夷, 因為時差關係, 飛完全日到達Honolulu (HNL)都只係出發同日既早上10:50~

到埗之後發現之前預約好既shuttle bus service已經有職員迎接我地上車~

大約30分鐘左右就到達我地既hotel~
房間同之前hotels.com睇既一樣, 大小同整潔度都好滿意~
仲要有個平台just for us, so nice 🙂

img_7860
Simply Hawaii 🙂
img_7920
Awww! Can’t help loving this!!!

酒店既地理位置相當不錯,旺中帶靜,旁邊有大排長忘既丸龜製麵,後面一條街已經係威基基(Waikiki)海灘鄰近最熱鬧既街道, Kalakaua Ave,shopping malls / mart (e.g. DFS, Ross etc.) , 唔同type既 chain stores (e.g. H&M, Kate spade, LV…) 應有盡有~

閒逛過後,我地就先去到訪傳說中超美味既Cheescake factory食個early diner~ 時間雖然尚早,但已經有幾堆人排隊等位~好在我地得左只係5-10分鐘已經可以入座~

開開心心order左2杯shakes, 一份頭盤炸魷魚 (超好味,回港後忍不住已encore LOL),一份pasta, 一份sandwich, 其實已經捧住個肚既情況底下再order呢餐既重點, CHEESECAKE~~~

食飽飽後,我地就散步(都散左成30-45分鐘)咁行去Ala Moana再行街街~

唔知係咪店鋪9:00就會關門既原以因,去到個商場都幾冷清,又可能因為時差關係,我地既渴睡症又發作了😴 所以最後我只係喺Macy’s買左一件Tommy Hilfiger既top (USD21 only😍) 加埋到埗後壞左既iPhone cable 就搭左Waikiki Trolley番酒店休息了 ZzzZzz

Leave a comment